Servicedesk
Bereikbaarheid, medeleven en preventief oplossen
Veel organisaties zijn niet tevreden over de servicediensten die worden aangeboden door ICT-leveranciers. De kosten zijn te hoog, de bereikbaarheid laat te wensen over, de servicedeskmedewerker toont weinig medeleven, meldingen worden opgelost maar er wordt geen actie ondernomen om de melding te voorkomen, kortom de resultaten van support zijn onvoldoende.
Een aanspreekpunt voor al uw ICT vragen?
Als u of uw medewerkers vragen hebben over het systeem, waar kunnen zij dan terecht?
- U kunt niet meer inloggen op uw computer.
- U wilt uw E-mail instellen op uw Iphone.
- U krijgt een foutmelding als u vanaf thuis op uw computer op de zaak wilt inloggen.
- U wilt weten hoe dubbelzijdig afdrukken kan worden ingesteld.
Hoe ervaart u de servicedesk van uw huidige ICT dienstverlener?
- Wij zijn altijd bereikbaar!
- Wij registreren uw meldingen in ons systeem.
- Een centraal aanspreekpunt, in de taal van de gebruiker.
- Wij zijn geduldig, voelen met u mee en lossen uw probleem preventief op.
- Wij tonen uw meldingen maandelijks in een keurige rapportage.