Outlook account (mailbox) van andere gebruiker in Outlook 2013 beschikbaar maken

U wilt het Office-365 account van uw collega in uw eigen Outlook beschikbaar maken.

Zorg er eerst voor dat u volledige rechten heeft op de mailbox van de andere gebruiker
Uw systeembeheerder kan dit doen via Powershell voor Office 365 
1. Ga in outlook, linksbovenin naar “Bestand” en klik op Accountinstellingen, daaronder wederom op “Accountinstellingen”
1-Open-Accountinstellingen
2. Er verschijnt een venster, klik op de knop “Wijzigen”
2-Venster-Accountinstellingen
3. In het venster wat verschijnt, klikt u op “Meer instellingen”
2-Venster-Account-wijzigen-Meer-instellingen
4. Er verschijnt weer een venster, klik op het tabblad “Geavanceerd” en daarna op de knop “Toevoegen”.
2-Venster-Account-wijzigen-geavanceerd-toevoegen
5. Vul het volledige e-mailadres in, van de gebruiker waarvan u het account wilt toevoegen en klik op de knop “OK”
2-Venster-Account-toevoegen-mailadres-ingeven
6. Klik daarna in dit scherm ook weer op de knop “OK”, daarna op de knop “Volgende”.
2-Venster-Account-toevoegen-wederom-ok
2. Als laatste klikt u op de knop “Voltooien” waarna het account in uw Outlook zichtbaar is.
2-Venster-Account-toevoegen-wederom-volgende-voltooien